FAQ

Find svarerne på ofte stillede spørgsmål til;

  • Bestilling
  • Betaling
  • Levering

Bestilling

Hvornår skal jeg bestille for at buketten leveres imorgen

Vi leverer mandag til lørdag. Hvis du bestiller inden kl. 13.00, kan buketten modtages allerede på næstkommende leveringsdag. Vi leverer ikke på søndage og helligdage, og bestiller du lørdag efter kl.13.00 eller søndag, leverer vi tirsdag.

Kan jeg være sikker på, at den buket jeg ser på hjemmesiden er magen til den jeg ser på billedet?

Den buket, du ser, er den buket, du gi’r. Hvis du oplever, at den buket, du har bestilt, ikke er den buket, du modtager, så bedes du med det samme kontakte kundeservice med billeder af buketten. Det er vigtigt for os, at alle modtager lige præcis den buket, de har set på flowr.dk. Der kan være få tilfælde, hvor sæson og kvalitet kan gøre, at vi er nødsaget til at udskifte enkelte blomster i en buket. Det samme kan være tilfældet med det bladgrønne i buketten. Ved store ændringer vil vi bestræbe os på at kontakte dig, for at informere om ændringen på din ordre.

Jeg vil gerne have lavet en helt speciel buket, som jeg ikke kan finde i jeres sortiment?

Vi kan på nuværende tidspunkt desværre ikke tilbyde vores kunder tilpassede løsninger. Vi vil dog altid gerne høre fra dig, hvis du har gode idéer til flowr.dk – eksempelvis fremtidige produkter, vi kan overveje. Kontakt da vores kundeservice på support@flowr.dk.

Kan jeg bestille til et sygehus?

Ja det kan du sagtens. Sørg blot for at skrive sygehuset navn i feltet "Ekstra information til adresse". Det er vigtigt, at du angiver patients navn, da vi ikke må aflevere buketten til sygehuset uden navnet på patienten. 

Jeg har skrevet forkert på min bestilling. Hvad gør jeg?

I så fald bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 89 30 31 00. Sker kontakten inden kl. 13 dagen før levering (søndage og helligdage undtaget), kan vi muligvis nå at korrigere det.

Jeg vil gerne annullere min ordre. Hvad gør jeg?

Det vil vi selvfølgelig gerne hjælpe med. Der kan dog være situationer, hvor det vil være for sent for os at annullere ordren, idet den eksempelvis kan være sendt afsted fra vores binderi. Uanset hvad, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 89 30 31 00.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Hvad gør jeg? 

Tit og ofte er din ordre gået igennem, selvom du ikke har fået en bekræftelsesmail. Det kan eventuelt skyldes, at du har tastet en forkert mailadresse, eller at mailen er havnet i din uønskede post. Kontakt kundeservice, så undersøger vi sagen.

Betaling

Hvor meget koster en buket fra flowr?

Vi tilbyder et udvalg af op til 5 størrelser til vores kunder: Lige tilpas, blærerøv osv. Priserne er 200-500 kr. og inkluderer kort, gaveæske og levering. 

Er der ekstra omkostninger når jeg bestiller hos flowr, såsom leveringsgebyr?

Nej, vores priser er inklusive alt, så der er ingen ubehagelige overraskelser! Der er ingen yderligere omkostninger og priserne på vores blomster omfatter både kort, levering og gaveæske.

Hvilke betalingskort kan man bruge på flowr?

Dankort, VISA/Dankort, MasterCard

Kan jeg betale med MobilePay på flowr?

Ja, du vælger bare MobilePay som betalingsform. 

Er der gebyr ved udenlandske kreditkort?

Ja, fra 1. oktober 2012 må betalingsmodtagerne viderefakturere gebyret fra alle internationale kreditkort til forbrugeren. Det gælder både dansk og udenlandsk udstedte Internationale kreditkort samt Mastercard.

  • Et dansk udstedt internationalt kreditkort vil pålægges gebyr på 0,75% af købssum.
  • Et udenlandsk udstedt kreditkort vil være pålagt gebyr på 1,4%  af købssum.
  • Gebyret dækker den faktiske pris, vi som webshop betaler for at få indløst kortbetaling hos Nets (PBS).
  • flowr videre fakturerer kun det beløb, der opkræves os. Der er IKKE nogen del af beløbet, som tilfalder Flowr.

Følgende kort er ikke omfattet af nye regler/gebyrer

  • Dankort er ikke et internationalt betalingskort.
  • Visa/Dankort er ikke påvirket af gebyr reglerne - når det bruges i Danmark er det et Dankort, og disse er ikke del af nye regler.
  • Bruges det i udlandet vil det pålægges gebyr alt efter regler for pågældende land/betalingsmodtager.

Levering

Hvornår får modtageren leveret?

Buketten leveres i tidsrummet kl. 8.00-21.00 mandag til lørdag. NB. Virksomheder leverer vi til 8-16. 

Hvis du skriver dit mobilnummer ved ordreafgivelsen, får du løbene information om ordrens status. 

Kan I levere til sygehuse?

Ja det kan vi sagtens. Sørg blot for at skrive sygehuset navn i feltet "Ekstra information til adresse". Det er vigtigt at du angiver patients navn, da vi ikke må aflevere buketten til sygehuset uden navnet på patienten. 

Kan I levere til ikke-brofaste øer?

Desværre er det ikke muligt for os at levere til ikke-brofaste øer.

Kan man bestille levering til et bestemt tidspunkt, f.eks. til bisættelser?

Det er desværre ikke muligt at vælge præcise tidspunkter. Dette betyder, at skal du bruge noget til f.eks. en bisættelse kl.10.00, kan vi ikke love, at vi kan levere inden dette tidspunkt. Vi garanterer dog, at din buket leveres mellem 8-21. Hvis du mod forventning ikke modtager buketten til tiden, bedes du kontakte vores kundeservice. 

Hvordan ved jeg, at buketten er leveret?

Når du bestiller buketten, kan du vælge at få en SMS, når buketten leveres hos modtageren.

Hvad sker der, hvis modtageren ikke er hjemme?

Buketten vil blive sat på adressen, såfremt chaufføren finder det forsvarligt.

Hvis modtageren bor i en låst lejlighedsopgang, og chaufføren ikke kan få adgang til opgangen, vil chaufføren stille buketten foran ejendommen.

Leverer I søndage og helligdage?

Nej, desværre.

Hvordan pakker og transporterer I buketten til modtagers adresse?

Naturligvis skal en flot buket sendes i en flot gaveæske. Buketten bliver derfor pakket og transporteret i gaveæsken, som både tjener som gaveæske og transportkasse. Ud over gaveæsken vil buketten blive leveret med et vandreservoir, så vi sikrer bukettens friskhed, ligesom du får et gratis kort med. 

Garanterer flowr.dk levering på den specificerede dato? Hvad, hvis det ikke sker?

Selvom vi gør vores ypperste for at levere til tiden, kan der være situationer, vi ikke kan kontrollere. Skulle det uheldige ske, at du ikke får leveret buketten på den ønskede dato, bedes du kontakte kundeservice på 89 30 31 00.

Andet

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Du kan kontakte os via e-mail på support@flowr.dk eller blot ringe til os på 89 30 31 00. Vi har åbent hverdage kl. 8.00-18.00 og weekender kl. 10.00-16.00. Vi holder lukket på helligdage.

Jeg er ikke tilfreds med kvaliteten af buketten.

Vi er naturligvis rigtig kede af, hvis det er tilfældet. Modtager eller sender du en buket, hvor du er utilfreds med kvaliteten, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt, så vi kan følge op det. 

Da blomster er en ferskvare, er det nødvendigt, at du henvender dig hurtigst muligt efter leveringen med billeder af buketten, så vi har mulighed for at vurdere varen og eventuelt sende en ny og tilsvarende vare. Send altid gerne et billede med af buketten. 

Jeg vil gerne have en faktura. Hvad gør jeg?  

Din faktura sendes altid automatisk til din mail. Ellers kan du altid kontakte kundeservice på support@flowr.dk, som er klar til at hjælpe dig.

Jeg har et andet spørgsmål, og jeg kan ikke finde svaret her. Hvad gør jeg?

Ring til os på 89 30 31 00 eller send os en e-mail til support@flowr.dk. Vi holder åbent hverdage kl. 8.00-18:00 og weekender kl. 10.00-16.00. Vi holder lukket på helligdage.

Kontakt os - vi elsker tilfredse kunder.