Log ind

FAQ

FAQ

kundeservice@flowr.dk – vi elsker tilfredse kunder.

 

Bestilling

Hvornår skal jeg bestille for at buketten leveres i morgen?
Vi leverer mandag til lørdag. Hvis du bestiller inden kl. 13.00, kan buketten modtages allerede på næstkommende leveringsdag. Vi leverer ikke på søndage og helligdage, og bestiller du lørdag efter kl.13.00 eller søndag, leverer vi tirsdag.
Hvorfor skal jeg vælge leveringsdato, før jeg vælger min buket?

For at vi kan vise dig hvilke buketter vi kan levere, på den dato du ønsker, kræver det at systemet kender datoen. 

Kan jeg være sikker på, at den buket jeg ser på hjemmesiden, er magen til den som bliver leveret?

Den buket, du ser, er den buket, du gi’r. Hvis du oplever, at den buket, du har bestilt, ikke er den buket, du modtager, så bedes du med det samme kontakte kundeservice med billeder af buketten. Det er vigtigt for os, at alle modtager lige præcis den buket, de har set på flowr.dk. Der kan være få tilfælde, hvor sæson og kvalitet kan gøre, at vi er nødsaget til at udskifte enkelte blomster i en buket. Det samme kan være tilfældet med det bladgrønne i buketten. Ved store ændringer vil vi bestræbe os på at kontakte dig, for at informere om ændringen på din ordre.

Jeg vil gerne have lavet en helt specielt buket, som jeg ikke kan finde i jeres sortiment.

Vi kan på nuværende tidspunkt desværre ikke tilbyde vores kunder tilpassede løsninger. Vi vil dog altid gerne høre fra dig, hvis du har gode idéer til flowr.dk – eksempelvis fremtidige produkter, vi kan overveje. Kontakt da vores kundeservice på support@flowr.dk

Jeg har skrevet forkert på min bestilling, hvad gør jeg?

I så fald bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 89 30 31 00. Sker kontakten inden kl. 13 dagen før levering (søndage og helligdage undtaget), kan vi nå at korrigere det.

Jeg vil gerne annullere min ordre, hvad gør jeg?

Det vil vi selvfølgelig gerne hjælpe med. Der kan dog være situationer, hvor det vil være for sent for os at annullere ordren, idet den eksempelvis kan være sendt afsted fra vores binderi. Uanset hvad, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 89 30 31 00.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Hvad gør jeg? 

Tit og ofte er din ordre gået igennem, selvom du ikke har fået en bekræftelsesmail. Det kan eventuelt skyldes, at du har tastet en forkert mailadresse, eller at mailen er havnet i din uønskede post. Kontakt kundeservice, så undersøger vi sagen. 

 

Betaling

Hvor meget koster en buket fra flowr?

Vi tilbyder et varieret udvalg med op til fem forskellige størrelser af den enkelte buket. Eksempler på størrelser er for eksempel ”lidt, men godt”, ”stor i slaget” og ”flottenmhejmer”. Priserne spænder fra 200 til 500 kroner for vores buketter og inkluderer gaveæske, kort, levering og moms.

Er der ekstra omkostninger, når jeg bestiller hos flowr, såsom leveringsgebyr?

Nej, vores priser er inklusiv alt, så der er ingen ubehagelige overraskelser. Der er ingen yderligere omkostninger, og priserne på vores blomster omfatter således både gaveæske, kort, levering og moms.

Hvilke betalingskort kan man bruge på flowr?

Du kan bruge Dankort, VISA/Dankort og MasterCard.

Kan jeg betale med MobilePay på flowr?

Ja, du kan godt bruge MobilePay.

Er der gebyr ved udenlandske kreditkort?

Ja, fra 1. oktober 2012 må betalingsmodtagerne viderefakturere gebyret fra alle internationale kreditkort til forbrugeren. Det gælder både dansk og udenlandsk udstedte internationale kreditkort. Dette gælder også Mastercard.

  • Et dansk udstedt internationalt kreditkort vil pålægges gebyr på 0,75% af købssum.
  • Et udenlandsk udstedt kreditkort vil være pålagt gebyr på 1,4%  af købssum.
  • Gebyret dækker den faktiske pris, vi som webshop betaler for at få indløst kortbetaling hos Nets (PBS).
  • flowr viderefakturerer kun det beløb, der opkræves os. Der er IKKE nogen del af beløbet, som tilfalder flowr.

Følgende kort er ikke omfattet af nye regler/gebyrer

  • Dankort da dette ikke et internationalt betalingskort.
  • Visa/Dankort da dette ikke påvirket af gebyrreglerne. Når det bruges i Danmark, er det et Dankort, og disse er ikke omfattet af de nye regler.
  • Betaler du på flowr med VISA/Dankort mens du er i udlandet, bliver der lagt et gebyr på. Se ovenfor.

 

Levering

Hvornår får modtageren leveret?

Buketten leveres i tidsrummet kl. 8.00-21.00 mandag til lørdag. NB. Virksomheder leverer vi til 8-16. 

Hvis du skriver dit mobilnummer ved ordreafgivelsen, får du løbene information om ordrens status. 

Kan I levere til sygehus?

Ja det kan vi sagtens. Sørg blot for at skrive sygehuset navn i feltet "Ekstra information til adresse". Det er vigtigt at du angiver patients navn, da vi ikke må aflevere buketten til sygehuset uden navnet på patienten. 

Kan I levere til ikke brofaste øer?

Desværre er det ikke muligt for os at levere til ikke-brofaste øer.

Kan man bestille til levering til et bestemt tidspunkt, fx. til bisættelser?

Det er desværre ikke muligt at vælge præcise tidspunkter. Dette betyder, at skal du bruge noget til f.eks. en bisættelse kl.10.00, kan vi ikke love, at vi kan levere inden dette tidspunkt. Vi garanterer dog, at din buket leveres mellem 8-21. Hvis du mod forventning ikke modtager buketten til tiden, bedes du kontakte vores kundeservice support@flowr.dk

Hvordan ved jeg at buketten er leveret?

Når du bestiller buketten, kan du vælge at få en SMS, når buketten leveres hos modtageren.

Hvad sker der hvis modtageren ikke er hjemme?

Buketten vil blive sat på adressen, såfremt chaufføren finder det forsvarligt.

Hvis modtageren bor i en låst lejlighedsopgang, og chaufføren ikke kan få adgang til opgangen, vil chaufføren stille buketten foran ejendommen.

Leverer I søndage og helligdage?

Nej, desværre.

Hvordan pakker og transporterer I buketten til modtagers adresse

Naturligvis skal en flot buket sendes i en flot gaveæske. Buketten bliver derfor pakket og transporteret i gaveæsken, som både tjener som gaveæske og transportkasse. Ud over gaveæsken vil buketten blive leveret med et vandreservoir, så vi sikrer bukettens friskhed.

Garanterer flowr.dk levering på den specificerede dato? Hvad, hvis det ikke sker?

Selvom vi gør vores ypperste for at levere til tiden, kan der være situationer, vi ikke kan kontrollere. Skulle det uheldige ske, at du ikke får leveret buketten på den ønskede dato, bedes du kontakte kundeservice på 89 30 31 00.

 

Andet

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Du kan kontakte os via e-mail på support@flowr.dk eller blot ringe til os på 89 30 31 00. Vi har åbent hverdage kl. 8.30-18.00 og weekender kl. 10.00-16.00. Vi holder lukket på helligdage.

Jeg er ikke tilfreds med kvaliteten af buketten.

Vi er naturligvis rigtig kede af, hvis det er tilfældet. Modtager eller sender du en buket, hvor du er utilfreds med kvaliteten, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt, så vi kan følge op det. 

Da blomster er en ferskvare, er det nødvendigt, at du henvender dig hurtigst muligt efter leveringen med billeder af buketten, så vi har mulighed for at vurdere varen og eventuelt sende en ny og tilsvarende vare.

Send altid gerne et billede med af buketten.

Jeg vil gerne have en faktura. Hvad gør jeg?  

Din faktura sendes altid automatisk til din mail. Ellers kan du altid kontakte kundeservice på support@flowr.dk, som er klar til at hjælpe dig.

Hvordan holder mine blomster længst?

Du kan finde tips og tricks på vores hjemmeside. Læs mere lige her: https://flowr.dk/tips-tricks.

Vi garanterer 5 dages holdbarhed fra leveringsdagen.

Dine blomsters levetid afhænger af blomsternes type, og hvordan du passer på dem.

Jeg har et andet spørgsmål, og jeg kan ikke finde svaret her. Hvad gør jeg?

Ring til os på 89 30 31 00 eller send os en e-mail til support@flowr.dk. Vi holder åbent hverdage kl. 8.30-18:00 og weekender kl. 10.00-16.00. Vi holder lukket på helligdage.